|
e-Loyality
Lojalność to wielkie słowo. W przypadku klientów, to słowo można przeliczyć na konkretny zysk i pieniądze. Tym samym programy lojalnościowe powinny stanowić integralną część działań marketingowych. Podejmujmy zatem działania, których podstawowym celem będzie zjednanie i pozyskanie sobie wiernych i zaangażowanych klientów. Media interaktywne mają to do siebie, iż to odbiorca decyduje co pragnie oglądać, czytać, słuchać. My powinniśmy jedynie "podsunąć" mu to, czym jest lub może być zainteresowany. Zadaniem programów lojalnościowych (czyli e-Loyality) jest zbudowanie związku emocjonalnego z klientem internautą. Konkursy, karty stałego klienta, rabaty, drobne prezenty, porady, to tylko niektóre narzędzia jakimi można się posłużyć wdrażając i rozwijając tego typu programy. Aby osiągnąć jednak te cele, najlepiej posłużyć się tzw. "personalizacją przekazu". Dajmy odbiorcy to czego oczekuje, bez zbędnych innych treści, które zupełnie go nie interesują. Podsuńmy mu to, czym będzie zainteresowany i co dla niego ważne. My wiemy jak to zrobić! Pozwólcie nam zadziałać w Państwa imieniu, a na efekty nie trzeba będzie długo czekać. W Państwa sklepie internetowym wzrosną obroty, Państwa strony będą skuteczniej przeglądane, klient dotrze do tego, czego właśnie szuka. Zresztą często wcale nie szuka, wręcz natyka się podczas serfowania na to, co właśnie go zainteresuje. A natknie się dlatego, że wiemy co może go zainteresować. |